Od Murske Sobote do Kopra in nazaj - ceste so zanič

Danes sem preživel kar nekaj časa v avtu, ker sem moral pretovati bom rekel kar nekaj slovenskih cest.

Pa začnimo štart v Murski Soboti ob 6:00, že na začetku moje poti sem ugotovil, zgrožen seveda, da je pred mano, bom malček pretiravu, nešteto tovornjakov zato sem se odločil da tokrat nebom prehiteval ampak se pač prepustil toku prometa.
7:15 sem prispel na Mariborsko obvoznico kjer sem pa sploh mislu, da se bomo ustavl pa se k sreči nismo.
Ko pa sem prišel do cestninske postaje Tepanje sem naletel na cca. kolono kjer sem stal cca. 15 minut.

Ves vesel se namenim proti Ljubljani ko na enkrat malček pred Trojanami ugotovim, da promet stoji vrjetno zaradi prometne nesreče sem pomislil. Po nekaj manj kot pol ure sem prilezel do izvoza Domžale. Po nekaj minutnem premisleku, prav toliko je trajala vožnja mimo izvoza, sem se odločil, da preiskusim lokalno cesto do Ljubljane. Izvoz so uporabili prsktični vsi vozniki ki so videli, da se promet praktično premika samo zaradi izvoza Domžale.

In glej ga zlomka lokalna cestna povezava je poknila. Nisem mogu vrjet. Iz Domžal do Ljubljane sem potoval, beseda je popolnoma na mestu, reci piši 50 minut.

Ob tem se mi poraja vprašanje: kako za boga, da se stanovanja nebi dražila, če pa morajo ljudje, ki prihajajo iz Celjskega bazen za pot v službo porabiti, kar 2,5 ure/dan. Takšni ljudje se po določenem času, ko ugotovijo, da je pa zdej že res zadn čas, preselijo nekam blizu, če ne kar v Ljubljano.
Torej pa gremo splest eno teorijo zarote,
gradbena podjetja kot so veliki trije, preko svojih strokovnjakov vplivajo na gradnjo cest oziroma sodelujejo pri projektiranju, tako ali drugače. Zato se ljudje na cestah ne počutijo dobro in se po določenem času odločijo za nakup ali najem stanovanja v Ljubljani ali njeni okolici. Roko na srce, če bi bile ceste projektirane pravilno in nebi izvajalci toliko odščipnili BDP-ja, bi za isto ceno/kilometer dobili tropasovnico od Celja do Ljubljane, po kateri bi ljudje iz Celja do Ljubljane potovali maximalno 40 minut kar je na dan 1,3 ure. Vendar je potrebno cesto narediti tako da prenese tudi hitrosti nad 100 km/h. Zaboga uporabljajo slabši asfalt kot je asfalt v Beogradu, ki je star 30 let in popolnoma nevzdrževan pa vendar na istem kot naš Slovenski, kot radi rečemo,
Torej preko cest do takšnega povpraševanja, kakršnemu ponudba ne more slediti. Cene v nebo.

Torej moja teza!

Torej pot sem nadaljeval iz Ljubljane proti Kopru, kjer je bil infarkt zaradi popravila ceste pri Vrhniki. Cestno podjetje se je namreč namenilo odrezati asfalt iz voznega pasa in ga nadomestiti z novim. Delo so pričeli ob 6:00 no takrat so zaprli cesto saj so delavci po obvezni pol urni kavi prišli na gradbišče. Zakaj ne to narediti ponoči ali pa nevem v soboto nedeljo?

Torej ko pa premislim koliko sem za cestnino zdevu na poti od Murske do Kopra in nazaj, reku bi da več k za gorivo.

Ni komentarjev: